Zapsat se do čekací listiny
30. března 2023
09:00—17:00
Konference o vyhledávání a nalézání
Kino Dlabačov
Bělohorská 24, Praha 6

Celodenní konference o vyhledávání a nalézání v roce 2023.

Pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery,
analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty.

Program konference pro vás připravuje Taste.

Děkujeme řečníkům za konkrétní ukázky na jejich webech nebo webech jejich klientů, jako je například Biano nebo Econea.

Čekací listina

Zapsat se do čekací listiny

Kapacita konference se naplnila, registrace jsou v tomto okamžiku uzavřeny. Můžete se ale zapsat do čekací listiny.

Pokud se mezi přihlášenými uvolní nějaké místo, ozveme se vám a domluvíme další postup.

Vstupné pro potvrzené účastníky z čekací listiny stojí 4.500 Kč bez DPH a nelze proti němu uplatnit žádné slevy.

Nechcete čekat ve frontě? Zaregistrujte se na live stream a zúčastněte se konference online.

Chcete se na cokoliv zeptat? Napište nám na e-mail academy@taste.cz.

Program

08:15
— 09:00
Registrace
09:00
— 09:05
Michael Koch

Úvodní slovo

Celou konferencí bude již tradičně provázet moderátor Michael Koch.

Michael Koch

Michael se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste pracuje na pozici Head of Business a je spoluzakladatelem magazínu Digichef.

09:05
— 09:30
Jan Tichý

Keynote: Quo vadis SEO?

Vyhledávání je další obor, který pokroky v umělé inteligenci z poslední doby od základu mění. Z někdejších fulltextových vyhledávačů se čím dál více stávají chytré odpovídače. Co to znamená pro online marketing a jak se změní náplň práce SEO konzultantů za dva roky?

Jan Tichý

Honza se již řadu let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Je Google Certified Trainer. Spoluvlastní digitální agenturu Taste, kde je jako Chief Product Officer odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj.

09:30
— 10:00
Vojta Fiala

Praktické využití AI v SEO pro začátečníky i (středně) pokročilé

AI boří zažité zvyklosti a přináší mnoho nových možností. Zjistěte jak prakticky využívat ChatGPT a další AI nástroje v SEO. Usnadníte si tak práci, otevřete si obzory a budete dělat SEO lépe.

Vojta Fiala

Marketingový nadšenec, který si prošel třemi agenturami, kde nasbíral zkušenosti s širokou škálou klientů. Od malinkých firem až po obří korporáty. Nyní pracuje jako Head of SEO v Pilulce.

10:00
— 10:30
Pavel Ungr

Transformace tvorby a optimalizace obsahu pomocí AI pro SEO: nové příležitosti

Připojte se k nám na cestě za využitím nejmodernějších AI nástrojů pro transformaci tvorby a optimalizace obsahu. Poznejte nové příležitosti a výzvy, které vám umožní dosáhnout efektivnějšího SEO. Dejte svému obsahu potřebnou sílu, aby se stal neporazitelným ve vyhledávačích. Je to nevyhnutelné.

Pavel Ungr

Pavel je lektor a konzultant online marketingu se specializací na SEO a mírným přesahem do obsahového marketingu, sociálních sítí a UX.

10:30
— 11:00
Lukáš Kostka

AI a R studio – optimalizace meta tagů na ,,jeden’’ klik!

Chcete se naučit, jak navrhnout vlastní AI prostředí například pro optimalizaci meta titles a descriptions? Vytvořte si vlastní laboratoř v R Studio a objevte OpenAI API v kombinaci s nepřeberným množstvím balíčků a možnostmi, které jazyk R nabízí.

Lukáš Kostka

SEO konzultant v agentuře Effectix, který se řídí daty a hledá nové přístupy k online marketingu. Nejvíce ho baví inovovat zaběhlé postupy a reagovat na dynamicky měnící se prostředí digitálního světa.

11:00
— 11:30
Coffee break
11:30
— 12:00
Milan Zeman

SEO 3× jinak: 3 případové studie s reálným dopadem na B2B byznys

Pomocí SEO lze dosahovat různých cílů: vyšší návštěvnosti, získávání leadů, budování e-mailingové databáze nebo třeba optimalizace nákladů. Ukážu vám 3 různé případovky s různými byznysovými cíli – co se povedlo, co se nepovedlo a jak jsme k tomu přistoupili.

Milan Zeman

Šéf strategií a obsahového týmu v agentuře myTimi. SEO se věnuje 7 let a se svým týmem tvoří weby a obsah pro digitální kanály převážně B2B klientů.

12:00
— 12:30
Zdeněk Nešpor

Titánské weby

Vezmu vás na výpravu do mýtického světa titánských webů. Digitální říše, kde jsou standardem miliardy URL, běžné nástroje nefungují a každý den je pohledem do temnot Tartaru. Pět let zkušeností v Heurece destilované do jedné přednášky o SEO a webech na hraně chaosu.

Zdeněk Nešpor

Zdeněk je webový konzultant a SEO specialista na volné noze. Zaměřuje se na technicky náročné projekty. Rozvíjí marketingový projekt Entrop.ee.

12:30
— 13:00
Radek Kupr

Jak využít GA4 pro SEO

Zjistěte, kde se pohybují, co hledají a jaké informace jsou ochotni sdílet. S nástrojem Google Analytics 4 máte v rukou klíč k získání podrobnějších dat. Zjistěte, jak efektivně využít data o chování uživatelů a jaké reporty použít v GA4, aby jste zvýšili vaši efektivitu v SEO.

Radek Kupr

Radka zajímají moderní technologie, novinky z oblasti marketingu, analytiky a programování. V marketingu se pohybuje od roku 2004. Dlouhou dobu se věnoval organizaci eventů a později se zaměřil na PPC. Od roku 2018 se pohybuje v analytice a datech.

13:00
Oběd
14:00
— 14:30
Zdeněk Dvořák aka Linki

Slabiny Ahrefs. Jaké jsou? A co s nimi dělat, když děláte linkbuilding?

Ahrefs je datová služba pro profíky. Data uvnitř ale nabízí mnohá úskalí. Ať už z podstavy věci, nebo díky podvodníkům, kteří z vás chtějí v SEO vytáhnout peníze. Ukážu vám, jak slabiny poznat. A také, jak se jim vyhnout.

Zdeněk Dvořák aka Linki

Linkbuilder, Head of SEO v Biano a SEO týpek v Econea.cz. Mikro affilák. Jak šel čas, naučil se řešit vše od technického SEO až po obsah a propagaci. Milovník marketingových nástrojů všeho druhu.

14:30
— 15:00
Václav Brynda

Linkbuilding a jak se změnily strategie na rok 2023 - zpět ke kořenům?

Do nedávna byl kladen v Linkbuildingu důraz na dobré umisťování odkazů do dobrých klíčových slov v dobré části článku. To se však, alespoň u mě, změnilo a vracím se zpět ke kořenům. Proč je pro mě brand důležitý? Kdy je správný čas začít s Linkbuildingem a kde začíná a končí online svět?

Václav Brynda

Sportovec, perfekcionista, nervák, milovník krav a budoucí manžel, který získává odkazy pro klienty více jak 6 let.

15:00
— 15:30
Richard Klačko

Srovnáno - mají nástroje správná data o hledanosti klíčových slov?

Ahrefs, Collabim, Marketing Miner, nezlobte se! Porovnali jsme vaše data o hledanosti klíčových slov s těmi přímo od Google. Jak jste si vedli v porovnání s Google Search Console? Pojďme se na to podívat...

Richard Klačko

Richard již několik let vede oddělení SEO v agentuře Taste. Kromě péče o celé oddělení řeší se svým týmem také odbornou publikační činnost, vzdělávání, inovaci a automatizaci.

15:30
— 16:00
Coffee break
16:00
— 16:30
Martina Zrzavá Libřická

Výzvy a překážky ve světě SEO lidí

Jsou to dveře, které necháváme ze strachu a vlastní pohodlnosti zavřené. Potýkáme se s nimi bez ohledu na zkušenosti a senioritu. Nedají se naučit tak snadno a rychle jako hard skills, díky kterým vyčníváme. Jakým výzvám a překážkám čelí občas každý SEO člověk? Pojďme společně překonat SEO tabu.

Martina Zrzavá Libřická

SEO konzultantka, mentorka, nadšenkyně do dat, závislačka na cestování a dobrodružství, milovaná manželka a hrdá máma.

16:30
— 17:00
Filip Podstavec Marek Prokop Pavel Ungr Martin Pichlík

Panelová diskuze: Quo vadis AI?

Umělá inteligence se v posledních měsících dostala do tzv. AI rallye, která velmi pravděpodobně změní způsob, jakým lidé vyhledávají a konzumují informace. Jak tato změna bude vypadat z pohledu výsledků vyhledávání? A dá se na ni nějak připravit?

Filip Podstavec

Filip patří mezi špičku v SEO a linkbuilding. Založil a vede společnost Marketing Miner, má přesah do online marketingu a je držitelem certifikace Google.

Marek Prokop

Kdybyste se Marka před 20 lety zeptali, co je SEO, řekl by, že informační architektura + copywriting. Dnes odpoví, že SEO je datová analytika.

Pavel Ungr

Pavel je lektor a konzultant online marketingu se specializací na SEO a mírným přesahem do obsahového marketingu, sociálních sítí a UX.

Martin Pichlík

Martin je zakladatel agentury Pure Online a nástroje na propojování business a SEO dat - Keyword Eater. Co se za léta naučil se snaží předat dál, a proto se podílel např. na SEO Restartu 2022 či SEO lekci pro Digisemestr Online.

Místo konání

Kino Dlabačov
Bělohorská 24, Praha 6

Kino Dlabačov stojí hned vedle ikonického Hotelu Pyramida. Městskou hromadnou dopravou k němu dojedete autobusem 149 na zastávku Pod Královkou nebo tramvají 22, 25 či autobusem 143, 149 na zastávku Malovanka. Své auto pak můžete zaparkovat ve smíšené zóně v ulici Bělohorská nebo v parkovišti hotelu Pyramida (vjezd z ulice Pod Královkou).

Afterparty

Sdílet dojmy z konference s námi můžete přímo v místě konání, tedy foyer kina Dlabačov. Afterparty začíná ihned po skončení konference, zdržet se v prostorách můžete až do 22:30.

Objednávky nápojů i drobných pokrmů přijímá obsluha na baru, platba je možná hotově i kartou.
Mapa místa konání afterparty
Místo konání afterparty

Partneři

Hlavní partner

Mediální partneři

Odborní partneři

Partneři akce